Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10652
Название: Методи генерування нових ідей в товарній політиці підприємства
Авторы: Гулько, О.О.
Ключевые слова: генерування нових ідей
різноматність та незвичайність
метод сінектики, метод Дельфі
морфологічний аналіз
Дата публикации: 2023
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: ;394-395
Краткий осмотр (реферат): Спеціалісти з дослідження ринку зазначають, що для генерації нових ідей потрібне як найширше бачення проблеми: велика кількість ідей, їх різноманітність та незвичай- ність, що і дають методи, розглянуті нижче. Генерування ідей нових товарів базується на творчих методах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10652
Располагается в коллекциях:УП 2023р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи генурування нових ідей в товарній....pdf611,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.