Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10841
Titel: "Вступний" маркетинг у сфері вищої освіти
Autoren: Мінаков, О.І.
Мінаков, В.М.
Мінакова, О.О.
Stichwörter: конкурентна боротьба
маркетинг вищої освіти
формування власного іміджу
інформаційно-комукаційне середовище
Erscheinungsdatum: 2024
Herausgeber: Одеса, ОДАБА
Serie/Report Nr.: ;60
Zusammenfassung: Сьогодні заклади вищої освіти України функціонують в умовах жорсткої конкурентної боротьби як між собою, так і з іноземними навчальними закладами. Тому для забеспе- чення стійкого становища на ринку та залучення абітурієнтів кожен навчальний заклад повинен активно використовувати сучасні інструменти формування власного іміджу та конкурентних переваг.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10841
Enthalten in den Sammlungen:УЯПФ 2024р

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Вступний маркетинг у сфері вищої освіти.pdf470,07 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.