Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10841
Title: "Вступний" маркетинг у сфері вищої освіти
Authors: Мінаков, О.І.
Мінаков, В.М.
Мінакова, О.О.
Keywords: конкурентна боротьба
маркетинг вищої освіти
формування власного іміджу
інформаційно-комукаційне середовище
Issue Date: 2024
Publisher: Одеса, ОДАБА
Series/Report no.: ;60
Abstract: Сьогодні заклади вищої освіти України функціонують в умовах жорсткої конкурентної боротьби як між собою, так і з іноземними навчальними закладами. Тому для забеспе- чення стійкого становища на ринку та залучення абітурієнтів кожен навчальний заклад повинен активно використовувати сучасні інструменти формування власного іміджу та конкурентних переваг.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10841
Appears in Collections:УЯПФ 2024р

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вступний маркетинг у сфері вищої освіти.pdf470,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.