Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10841
Название: "Вступний" маркетинг у сфері вищої освіти
Авторы: Мінаков, О.І.
Мінаков, В.М.
Мінакова, О.О.
Ключевые слова: конкурентна боротьба
маркетинг вищої освіти
формування власного іміджу
інформаційно-комукаційне середовище
Дата публикации: 2024
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: ;60
Краткий осмотр (реферат): Сьогодні заклади вищої освіти України функціонують в умовах жорсткої конкурентної боротьби як між собою, так і з іноземними навчальними закладами. Тому для забеспе- чення стійкого становища на ринку та залучення абітурієнтів кожен навчальний заклад повинен активно використовувати сучасні інструменти формування власного іміджу та конкурентних переваг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10841
Располагается в коллекциях:УЯПФ 2024р

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вступний маркетинг у сфері вищої освіти.pdf470,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.