Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10841
Назва: "Вступний" маркетинг у сфері вищої освіти
Автори: Мінаков, О.І.
Мінаков, В.М.
Мінакова, О.О.
Ключові слова: конкурентна боротьба
маркетинг вищої освіти
формування власного іміджу
інформаційно-комукаційне середовище
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: ;60
Короткий огляд (реферат): Сьогодні заклади вищої освіти України функціонують в умовах жорсткої конкурентної боротьби як між собою, так і з іноземними навчальними закладами. Тому для забеспе- чення стійкого становища на ринку та залучення абітурієнтів кожен навчальний заклад повинен активно використовувати сучасні інструменти формування власного іміджу та конкурентних переваг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10841
Розташовується у зібраннях:УЯПФ 2024р

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вступний маркетинг у сфері вищої освіти.pdf470,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.