Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10863
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.contributor.authorКомлева, Т.М.-
dc.date.accessioned2024-06-11T08:15:23Z-
dc.date.available2024-06-11T08:15:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10863-
dc.description.abstractВищим навчальним закладам потрібно боротися за споживача (абітурієнта) так само, як і будь-якому суб'єкту господарювання. Відштовхуючись від трьох класичних маркутингових дій: сегментування ринку; позиціювання товару; визначення цільових сегментів впливу освітній установі доцільно сформувати унікальну торговельну про...uk_UA
dc.relation.ispartofseries;146-147-
dc.subjectсегментування ринкуuk_UA
dc.subjectпозиціювання товаруuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectєвропейський освітній простірuk_UA
dc.titleМетоди просування вищого навчального закладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:УЯПФ 2024р

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи просування вищого навчального.pdf474,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.