Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10863
Назва: Методи просування вищого навчального закладу
Автори: Окландер, Т.О.
Комлева, Т.М.
Ключові слова: сегментування ринку
позиціювання товару
маркетингові комунікації
європейський освітній простір
Дата публікації: 2024
Серія/номер: ;146-147
Короткий огляд (реферат): Вищим навчальним закладам потрібно боротися за споживача (абітурієнта) так само, як і будь-якому суб'єкту господарювання. Відштовхуючись від трьох класичних маркутингових дій: сегментування ринку; позиціювання товару; визначення цільових сегментів впливу освітній установі доцільно сформувати унікальну торговельну про...
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10863
Розташовується у зібраннях:УЯПФ 2024р

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методи просування вищого навчального.pdf474,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.