Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10863
Название: Методи просування вищого навчального закладу
Авторы: Окландер, Т.О.
Комлева, Т.М.
Ключевые слова: сегментування ринку
позиціювання товару
маркетингові комунікації
європейський освітній простір
Дата публикации: 2024
Серия/номер: ;146-147
Краткий осмотр (реферат): Вищим навчальним закладам потрібно боротися за споживача (абітурієнта) так само, як і будь-якому суб'єкту господарювання. Відштовхуючись від трьох класичних маркутингових дій: сегментування ринку; позиціювання товару; визначення цільових сегментів впливу освітній установі доцільно сформувати унікальну торговельну про...
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10863
Располагается в коллекциях:УЯПФ 2024р

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи просування вищого навчального.pdf474,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.