Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10863
Title: Методи просування вищого навчального закладу
Authors: Окландер, Т.О.
Комлева, Т.М.
Keywords: сегментування ринку
позиціювання товару
маркетингові комунікації
європейський освітній простір
Issue Date: 2024
Series/Report no.: ;146-147
Abstract: Вищим навчальним закладам потрібно боротися за споживача (абітурієнта) так само, як і будь-якому суб'єкту господарювання. Відштовхуючись від трьох класичних маркутингових дій: сегментування ринку; позиціювання товару; визначення цільових сегментів впливу освітній установі доцільно сформувати унікальну торговельну про...
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10863
Appears in Collections:УЯПФ 2024р

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методи просування вищого навчального.pdf474,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.