Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10863
Titel: Методи просування вищого навчального закладу
Autoren: Окландер, Т.О.
Комлева, Т.М.
Stichwörter: сегментування ринку
позиціювання товару
маркетингові комунікації
європейський освітній простір
Erscheinungsdatum: 2024
Serie/Report Nr.: ;146-147
Zusammenfassung: Вищим навчальним закладам потрібно боротися за споживача (абітурієнта) так само, як і будь-якому суб'єкту господарювання. Відштовхуючись від трьох класичних маркутингових дій: сегментування ринку; позиціювання товару; визначення цільових сегментів впливу освітній установі доцільно сформувати унікальну торговельну про...
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10863
Enthalten in den Sammlungen:УЯПФ 2024р

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Методи просування вищого навчального.pdf474,54 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.