Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11106
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВасильєв, Л.С.-
dc.contributor.authorСахацький, М.П.-
dc.date.accessioned2025-01-03T08:02:38Z-
dc.date.available2025-01-03T08:02:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11106-
dc.description.abstractАктуальність дослідження управління маркетинговими проєктами будівельних підприємств та впливу на них поведінки споживачів зумовлюється: по-перше, важли- вістю підвищення якості життя населення за рахунок задоволення його житлово-кому- нальних потреб, рівень яких повинен відповідати вимогам людини третього тисячо...uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries24;610-615-
dc.subjectуправління маркетинговими проєктамиuk_UA
dc.subjectбудівельні підприємстваuk_UA
dc.subjectактуальність дослідженняuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.titleУправління маркетинговими проєктами будівельних підприємств та вплив на них поведінки споживачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:УП 2024р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Управління маркетинговими проєктами буд....pdf434,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.