Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11106
Название: Управління маркетинговими проєктами будівельних підприємств та вплив на них поведінки споживачів
Авторы: Васильєв, Л.С.
Сахацький, М.П.
Ключевые слова: управління маркетинговими проєктами
будівельні підприємства
актуальність дослідження
поведінка споживачів
Дата публикации: 2024
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: 24;610-615
Краткий осмотр (реферат): Актуальність дослідження управління маркетинговими проєктами будівельних підприємств та впливу на них поведінки споживачів зумовлюється: по-перше, важли- вістю підвищення якості життя населення за рахунок задоволення його житлово-кому- нальних потреб, рівень яких повинен відповідати вимогам людини третього тисячо...
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11106
Располагается в коллекциях:УП 2024р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Управління маркетинговими проєктами буд....pdf434,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.