Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11106
Titel: Управління маркетинговими проєктами будівельних підприємств та вплив на них поведінки споживачів
Autoren: Васильєв, Л.С.
Сахацький, М.П.
Stichwörter: управління маркетинговими проєктами
будівельні підприємства
актуальність дослідження
поведінка споживачів
Erscheinungsdatum: 2024
Herausgeber: Одеса, ОДАБА
Serie/Report Nr.: 24;610-615
Zusammenfassung: Актуальність дослідження управління маркетинговими проєктами будівельних підприємств та впливу на них поведінки споживачів зумовлюється: по-перше, важли- вістю підвищення якості життя населення за рахунок задоволення його житлово-кому- нальних потреб, рівень яких повинен відповідати вимогам людини третього тисячо...
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11106
Enthalten in den Sammlungen:УП 2024р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Управління маркетинговими проєктами буд....pdf434,6 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.