Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11106
Title: Управління маркетинговими проєктами будівельних підприємств та вплив на них поведінки споживачів
Authors: Васильєв, Л.С.
Сахацький, М.П.
Keywords: управління маркетинговими проєктами
будівельні підприємства
актуальність дослідження
поведінка споживачів
Issue Date: 2024
Publisher: Одеса, ОДАБА
Series/Report no.: 24;610-615
Abstract: Актуальність дослідження управління маркетинговими проєктами будівельних підприємств та впливу на них поведінки споживачів зумовлюється: по-перше, важли- вістю підвищення якості життя населення за рахунок задоволення його житлово-кому- нальних потреб, рівень яких повинен відповідати вимогам людини третього тисячо...
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11106
Appears in Collections:УП 2024р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Управління маркетинговими проєктами буд....pdf434,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.