Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11106
Назва: Управління маркетинговими проєктами будівельних підприємств та вплив на них поведінки споживачів
Автори: Васильєв, Л.С.
Сахацький, М.П.
Ключові слова: управління маркетинговими проєктами
будівельні підприємства
актуальність дослідження
поведінка споживачів
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 24;610-615
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження управління маркетинговими проєктами будівельних підприємств та впливу на них поведінки споживачів зумовлюється: по-перше, важли- вістю підвищення якості життя населення за рахунок задоволення його житлово-кому- нальних потреб, рівень яких повинен відповідати вимогам людини третього тисячо...
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11106
Розташовується у зібраннях:УП 2024р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління маркетинговими проєктами буд....pdf434,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.