Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1392
Название: Дослідження маркетингової діяльності будівельних підприємств Південного регіону
Авторы: Селезньова, О.О.
Ключевые слова: будівельний бізнес
економічна ефективність
маркетинг
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): Будівельний бізнес складається із дрібних, середніх та великих підприємств, які пов’язані діловими стосунками з іншими галузями економіки. Для виявлення факторів, що впливають на економічну ефективність підприємств будівельної галузі, доцільно зробити вибірку за ідентичним товаром у територіально відокремленому регіоні, провести експертне опитування та проаналізувати результати дослідження.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1392
Располагается в коллекциях:2016р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.