Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1421
Название: Оцінювання бренд-менеджменту будівельних компаній.
Авторы: Ширяєва, Н.Ю.
Ключевые слова: економіка
оцінювання
менеджмент
бренд
будівництво
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): Постановка проблеми. В сучасних умовах нестабільності більшості галузей економіки, часто на перший план виходять нематеріальні активи (НА) компаній, серед яких важливе місце займає бренд, що дозволяє забезпечити стійкі позиції на ринку у боротьбі за споживача. Якщо, бренд оцінений і поставлений на баланс підприємства, він стає тим нематеріальним активом підприємства, яким можна ефективно користуватися: продавати, здавати в оренду (франчайзинг), вносити до статутного фонду знов створеного підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1421
Располагается в коллекциях:Вісник ОДАБА №55

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОЦІНЮВАННЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ БУДІВЕЛЬНИХ КОМПАНІЙ Ширяєва Н.Ю.pdfОсновна стаття229,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.