Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1421
Title: Оцінювання бренд-менеджменту будівельних компаній.
Authors: Ширяєва, Н.Ю.
Keywords: економіка
оцінювання
менеджмент
бренд
будівництво
Issue Date: 2014
Abstract: Постановка проблеми. В сучасних умовах нестабільності більшості галузей економіки, часто на перший план виходять нематеріальні активи (НА) компаній, серед яких важливе місце займає бренд, що дозволяє забезпечити стійкі позиції на ринку у боротьбі за споживача. Якщо, бренд оцінений і поставлений на баланс підприємства, він стає тим нематеріальним активом підприємства, яким можна ефективно користуватися: продавати, здавати в оренду (франчайзинг), вносити до статутного фонду знов створеного підприємства.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1421
Appears in Collections:Вісник ОДАБА №55

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОЦІНЮВАННЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ БУДІВЕЛЬНИХ КОМПАНІЙ Ширяєва Н.Ю.pdfОсновна стаття229,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.