Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1421
Назва: Оцінювання бренд-менеджменту будівельних компаній.
Автори: Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: економіка
оцінювання
менеджмент
бренд
будівництво
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Постановка проблеми. В сучасних умовах нестабільності більшості галузей економіки, часто на перший план виходять нематеріальні активи (НА) компаній, серед яких важливе місце займає бренд, що дозволяє забезпечити стійкі позиції на ринку у боротьбі за споживача. Якщо, бренд оцінений і поставлений на баланс підприємства, він стає тим нематеріальним активом підприємства, яким можна ефективно користуватися: продавати, здавати в оренду (франчайзинг), вносити до статутного фонду знов створеного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1421
Розташовується у зібраннях:Вісник ОДАБА №55

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОЦІНЮВАННЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ БУДІВЕЛЬНИХ КОМПАНІЙ Ширяєва Н.Ю.pdfОсновна стаття229,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.