Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1421
Titel: Оцінювання бренд-менеджменту будівельних компаній.
Autoren: Ширяєва, Н.Ю.
Stichwörter: економіка
оцінювання
менеджмент
бренд
будівництво
Erscheinungsdatum: 2014
Zusammenfassung: Постановка проблеми. В сучасних умовах нестабільності більшості галузей економіки, часто на перший план виходять нематеріальні активи (НА) компаній, серед яких важливе місце займає бренд, що дозволяє забезпечити стійкі позиції на ринку у боротьбі за споживача. Якщо, бренд оцінений і поставлений на баланс підприємства, він стає тим нематеріальним активом підприємства, яким можна ефективно користуватися: продавати, здавати в оренду (франчайзинг), вносити до статутного фонду знов створеного підприємства.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1421
Enthalten in den Sammlungen:Вісник ОДАБА №55

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ОЦІНЮВАННЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ БУДІВЕЛЬНИХ КОМПАНІЙ Ширяєва Н.Ю.pdfОсновна стаття229,07 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.