Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1451
Название: Діагностування якості маркетингу будівельного підприємства..
Авторы: Ширяєва, Н.Ю.
Ключевые слова: діагностування
якость
маркетинг
підприємство
будівництво
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): Постановка проблеми. Маркетинг, як інструмент регулювання та зростання обсягів виробництва і збуту, орієнтує виробничу діяльність підприємства, його структурну політику на ринковий попит. При цьому доцільно оцінити рівень маркетингової активності досліджуваного підприємства, тобто виявити потенціал маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1451
Располагается в коллекциях:Вісник ОДАБА №56

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДІАГНОСТУВАННЯ ЯКОСТІ МАРКЕТИНГУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА Ширяєва Н.Ю.pdfОсновна стаття306,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.