Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1582
Назва: Особенности маркетинговой деятельности в строительном комплексе
Автори: Сахацкий, Н.П.
Аннадурдыева, Ш.М.
Ключові слова: строительная продукция
строительный комплекс
маркетинговая деятельность
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Эффект продвижения строительной продукции на рынок во многом зависит от грамотной разработки комплекса маркетинга, включая ассортиментную политику, политику ценообразования, выбор каналов распределения, разработку и реализацию комплекса мер по стимулированию спроса.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1582
Розташовується у зібраннях:Вісник ОДАБА №25



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.