Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2393
Название: Marketing systems of «pushing» and «pulling» types.
Авторы: Oklander, T.O.
Ключевые слова: marketing system
behavior of consumer
decision-making model
salesman
customer
Дата публикации: фев-2013
Серия/номер: №2;p. 95-101
Краткий осмотр (реферат): A concept «marketing system of pushing type» and «marketing system of heaving up type» are entered in the article in a scientific turn. The теоретико-прикладные positions of their functioning are considered. A decision-making model is considered by a consumer about a purchase on a type «consumertraveller». The areas of changes are distinguished in the process of acceptance by the consumers of decisions about a purchase. Principles of functioning of the marketing systems of heaving up type are offered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2393
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
_Окландер Т.О. МАРКЕТИНГОВІ СИСТЕМИ ШТОВХАЮЧОГО І ТЯНУЧОГО ТИПІВ.pdfMain article358,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.