Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2393
Назва: Marketing systems of «pushing» and «pulling» types.
Автори: Oklander, T.O.
Ключові слова: marketing system
behavior of consumer
decision-making model
salesman
customer
Дата публікації: лют-2013
Серія/номер: №2;p. 95-101
Короткий огляд (реферат): A concept «marketing system of pushing type» and «marketing system of heaving up type» are entered in the article in a scientific turn. The теоретико-прикладные positions of their functioning are considered. A decision-making model is considered by a consumer about a purchase on a type «consumertraveller». The areas of changes are distinguished in the process of acceptance by the consumers of decisions about a purchase. Principles of functioning of the marketing systems of heaving up type are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2393
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Окландер Т.О. МАРКЕТИНГОВІ СИСТЕМИ ШТОВХАЮЧОГО І ТЯНУЧОГО ТИПІВ.pdfMain article358,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.