Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2822
Titel: Інтернет-маркетинг
Autoren: Тарапигіна, А.
Гронська, М.В.
Stichwörter: інтернет-маркетинг
конкурентний ринок
підприємства
Erscheinungsdatum: 2012
Zusammenfassung: З часом конкурентний ринок висуває все більші вимоги і встановлює все більш жорсткі правила роботи для вже існуючих і діючих на ньому підприємств, і, особливо, для тих, що лише виходять на ринок. Тому маркетингова політика має неабияке значення для утримування конкурентних позицій в умовах ринкової економіки. Так як лише та фірма або підприємець, що першим виявить незадоволену або ще навіть не сформовану потребу і зможе запропонувати послуги чи товар для її задоволення з вигідним та зручним для споживача сервісом (доставкою, обслуговуванням), сама він залишиться на ринку.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2822
Enthalten in den Sammlungen:2012р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ.pdfОсновна стаття165,59 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.