Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарапигіна, А.-
dc.contributor.authorГронська, М.В.-
dc.date.accessioned2017-07-28T09:34:15Z-
dc.date.available2017-07-28T09:34:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2822-
dc.description.abstractЗ часом конкурентний ринок висуває все більші вимоги і встановлює все більш жорсткі правила роботи для вже існуючих і діючих на ньому підприємств, і, особливо, для тих, що лише виходять на ринок. Тому маркетингова політика має неабияке значення для утримування конкурентних позицій в умовах ринкової економіки. Так як лише та фірма або підприємець, що першим виявить незадоволену або ще навіть не сформовану потребу і зможе запропонувати послуги чи товар для її задоволення з вигідним та зручним для споживача сервісом (доставкою, обслуговуванням), сама він залишиться на ринку.uk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectконкурентний ринокuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.titleІнтернет-маркетингuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2012р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ.pdfОсновна стаття165,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.