Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2822
Title: Інтернет-маркетинг
Authors: Тарапигіна, А.
Гронська, М.В.
Keywords: інтернет-маркетинг
конкурентний ринок
підприємства
Issue Date: 2012
Abstract: З часом конкурентний ринок висуває все більші вимоги і встановлює все більш жорсткі правила роботи для вже існуючих і діючих на ньому підприємств, і, особливо, для тих, що лише виходять на ринок. Тому маркетингова політика має неабияке значення для утримування конкурентних позицій в умовах ринкової економіки. Так як лише та фірма або підприємець, що першим виявить незадоволену або ще навіть не сформовану потребу і зможе запропонувати послуги чи товар для її задоволення з вигідним та зручним для споживача сервісом (доставкою, обслуговуванням), сама він залишиться на ринку.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2822
Appears in Collections:2012р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ.pdfОсновна стаття165,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.