Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2822
Назва: Інтернет-маркетинг
Автори: Тарапигіна, А.
Гронська, М.В.
Ключові слова: інтернет-маркетинг
конкурентний ринок
підприємства
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): З часом конкурентний ринок висуває все більші вимоги і встановлює все більш жорсткі правила роботи для вже існуючих і діючих на ньому підприємств, і, особливо, для тих, що лише виходять на ринок. Тому маркетингова політика має неабияке значення для утримування конкурентних позицій в умовах ринкової економіки. Так як лише та фірма або підприємець, що першим виявить незадоволену або ще навіть не сформовану потребу і зможе запропонувати послуги чи товар для її задоволення з вигідним та зручним для споживача сервісом (доставкою, обслуговуванням), сама він залишиться на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2822
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ.pdfОсновна стаття165,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.