Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2822
Название: Інтернет-маркетинг
Авторы: Тарапигіна, А.
Гронська, М.В.
Ключевые слова: інтернет-маркетинг
конкурентний ринок
підприємства
Дата публикации: 2012
Краткий осмотр (реферат): З часом конкурентний ринок висуває все більші вимоги і встановлює все більш жорсткі правила роботи для вже існуючих і діючих на ньому підприємств, і, особливо, для тих, що лише виходять на ринок. Тому маркетингова політика має неабияке значення для утримування конкурентних позицій в умовах ринкової економіки. Так як лише та фірма або підприємець, що першим виявить незадоволену або ще навіть не сформовану потребу і зможе запропонувати послуги чи товар для її задоволення з вигідним та зручним для споживача сервісом (доставкою, обслуговуванням), сама він залишиться на ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2822
Располагается в коллекциях:2012р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ.pdfОсновна стаття165,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.