Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2859
Название: Елементи товароруху як складової маркетингової політики розподілу
Авторы: Смелянець, Т.В.
Ключевые слова: товарорух
маркетинг
обробка замовлень
складування
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано складності та особливості елементів товароруху, які впливають та відіграють важливу роль в ефективній діяльності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2859
Располагается в коллекциях:2014р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЕЛЕМЕНТИ ТОВАРОРУХУ ЯК СКЛАДОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ.pdfОсновна стаття183,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.