Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2862
Назва: Интернет как инструмент маркетинга
Автори: Задерная, Д.И.
Ключові слова: интернет-маркетинг
инструмент маркетинга
технологии
конкурентоспособность
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): рассмотрены особенности и преимущества различных интернет технологий при продвижение товаров на рынке. Интернет-технологии просты в использовании, а стоимость коммуникаций для агентов относительно невысока, поэтому развитие интернет-маркетинга происходит быстрыми темпами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2862
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ИНТЕРНЕТ КАК ИНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГА.pdfОсновная статья162,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.