Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2892
Titel: Екологічна маркетингова стратегія розвитку будівельного підприємства
Autoren: Лук'янчук, М.О.
Ажаман, І.А.
Stichwörter: екологічний маркетинг
екологічна стратегія
навколишнє середовище
Erscheinungsdatum: 2015
Zusammenfassung: В статті розглядається маркетингова екологічна стратегія для будівельного підприємства і основні заходи її застосування.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2892
Enthalten in den Sammlungen:2015р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ЕКОЛОГІЧНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА.pdfОсновна стаття215,59 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.