Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2892
Назва: Екологічна маркетингова стратегія розвитку будівельного підприємства
Автори: Лук'янчук, М.О.
Ажаман, І.А.
Ключові слова: екологічний маркетинг
екологічна стратегія
навколишнє середовище
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається маркетингова екологічна стратегія для будівельного підприємства і основні заходи її застосування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2892
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕКОЛОГІЧНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА.pdfОсновна стаття215,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.