Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3862
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBelgorodskaya (Bilgorods'ka), O.Y.-
dc.contributor.authorKonshyna, O.M.-
dc.date.accessioned2017-12-16T18:51:13Z-
dc.date.available2017-12-16T18:51:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3862-
dc.description.abstractУ статті досліджено питання однієї з визначальних дисциплін архітектурного напрямку - композиції, яка тісно взаємодіє з рисунком, живописом, історією мистецтв, кольорознавством, естетикою та філософією.uk_UA
dc.publisherZbir artykuw naukowych. Pedagogika (Польша)uk_UA
dc.relation.ispartofseries;c.36-42-
dc.subjectархітектурна освітаuk_UA
dc.subjectкомпозиціяuk_UA
dc.subjectкомпозиційне мисленняuk_UA
dc.titleMethodological support forming composite thinking among students architectural specialties during art educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodological support forming composite thinking among....pdfОсновна стаття8,98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.