Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3862
Title: Methodological support forming composite thinking among students architectural specialties during art education
Authors: Belgorodskaya (Bilgorods'ka), O.Y.
Konshyna, O.M.
Keywords: архітектурна освіта
композиція
композиційне мислення
Issue Date: 2017
Publisher: Zbir artykuw naukowych. Pedagogika (Польша)
Series/Report no.: ;c.36-42
Abstract: У статті досліджено питання однієї з визначальних дисциплін архітектурного напрямку - композиції, яка тісно взаємодіє з рисунком, живописом, історією мистецтв, кольорознавством, естетикою та філософією.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3862
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodological support forming composite thinking among....pdfОсновна стаття8,98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.