Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3862
Назва: Methodological support forming composite thinking among students architectural specialties during art education
Автори: Belgorodskaya (Bilgorods'ka), O.Y.
Konshyna, O.M.
Ключові слова: архітектурна освіта
композиція
композиційне мислення
Дата публікації: 2017
Видавництво: Zbir artykuw naukowych. Pedagogika (Польша)
Серія/номер: ;c.36-42
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено питання однієї з визначальних дисциплін архітектурного напрямку - композиції, яка тісно взаємодіє з рисунком, живописом, історією мистецтв, кольорознавством, естетикою та філософією.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3862
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodological support forming composite thinking among....pdfОсновна стаття8,98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.