Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4218
Название: Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: сегментування ринку
психографічні ознаки
Дата публикации: 2013
Издательство: Економічні інновації. Зб. наук. праць Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України. -Одеса: ІПРЕЕД НАН України
Серия/номер: Вип. 54;с.216-222
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність та зміст моделей сегментування ринку на основі психографічних ознак. Обґрунтовано, що моніторинг тенденцій у зміні психографічних ознак споживачів дозволить впливати на поведінку споживачів при купівлі за рахунок сегментування та розробки адекватних комплексів маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4218
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак.pdfОсновна стаття262,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.