Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4221
Titel: Тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльності
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: тактичні інструменти маркетингу
система маркетингових комунікацій
спеціальна реклама
комунікативні ризики
Erscheinungsdatum: 2013
Herausgeber: Формування ринкової економіки. Зб. наук. праць Київського національного економічного університету. — Київ: КНЕУ
Serie/Report Nr.: ;с.154–163
Zusammenfassung: В статті ідентифіковано тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльності. Запропоновані ознаки таких тактичних інструментів маркетингу. Обгрунтовано, що вони можуть бути використані для запобігання і пристосування до можливості виникнення комунікативних ризиків та зниження ступеня їх негативного впливу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4221
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльності.pdfОсновна стаття246,46 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.