Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4221
Назва: Тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльності
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: тактичні інструменти маркетингу
система маркетингових комунікацій
спеціальна реклама
комунікативні ризики
Дата публікації: 2013
Видавництво: Формування ринкової економіки. Зб. наук. праць Київського національного економічного університету. — Київ: КНЕУ
Серія/номер: ;с.154–163
Короткий огляд (реферат): В статті ідентифіковано тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльності. Запропоновані ознаки таких тактичних інструментів маркетингу. Обгрунтовано, що вони можуть бути використані для запобігання і пристосування до можливості виникнення комунікативних ризиків та зниження ступеня їх негативного впливу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4221
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльності.pdfОсновна стаття246,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.