Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4221
Название: Тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльності
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: тактичні інструменти маркетингу
система маркетингових комунікацій
спеціальна реклама
комунікативні ризики
Дата публикации: 2013
Издательство: Формування ринкової економіки. Зб. наук. праць Київського національного економічного університету. — Київ: КНЕУ
Серия/номер: ;с.154–163
Краткий осмотр (реферат): В статті ідентифіковано тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльності. Запропоновані ознаки таких тактичних інструментів маркетингу. Обгрунтовано, що вони можуть бути використані для запобігання і пристосування до можливості виникнення комунікативних ризиків та зниження ступеня їх негативного впливу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4221
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльності.pdfОсновна стаття246,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.