Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4221
Title: Тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльності
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: тактичні інструменти маркетингу
система маркетингових комунікацій
спеціальна реклама
комунікативні ризики
Issue Date: 2013
Publisher: Формування ринкової економіки. Зб. наук. праць Київського національного економічного університету. — Київ: КНЕУ
Series/Report no.: ;с.154–163
Abstract: В статті ідентифіковано тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльності. Запропоновані ознаки таких тактичних інструментів маркетингу. Обгрунтовано, що вони можуть бути використані для запобігання і пристосування до можливості виникнення комунікативних ризиків та зниження ступеня їх негативного впливу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4221
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльності.pdfОсновна стаття246,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.