Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4491
Название: Маркетингові ризики підприємств на ринку бетону в сучасних умовах
Авторы: Педько, І.А.
Ключевые слова: марекетинговий ризик
продавець
попит
підприємства-виробники бетону
Дата публикации: 2014
Издательство: Науковий журнал «Економіка: реалії часу» Одеського національного політехнічного університету
Серия/номер: №1(11);с.63-68
Краткий осмотр (реферат): В статті досліджено стан, тенденції, чинники розвитку ринку бетону. Розглянуто теоретико-прикладні положення класифікації маркетингових ризиків. Зазначена підвищена ризикованість діяльності на даному ринку, що пов’язана зі особливостями технології виробництва. Запропонована класифікація маркетингових ризиків підприємств на ринку бетону.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4491
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетингові ризики підприємств на ринку бетону....pdfОсновна стаття618,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.