Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4491
Title: Маркетингові ризики підприємств на ринку бетону в сучасних умовах
Authors: Педько, І.А.
Keywords: марекетинговий ризик
продавець
попит
підприємства-виробники бетону
Issue Date: 2014
Publisher: Науковий журнал «Економіка: реалії часу» Одеського національного політехнічного університету
Series/Report no.: №1(11);с.63-68
Abstract: В статті досліджено стан, тенденції, чинники розвитку ринку бетону. Розглянуто теоретико-прикладні положення класифікації маркетингових ризиків. Зазначена підвищена ризикованість діяльності на даному ринку, що пов’язана зі особливостями технології виробництва. Запропонована класифікація маркетингових ризиків підприємств на ринку бетону.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4491
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетингові ризики підприємств на ринку бетону....pdfОсновна стаття618,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.