Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4491
Titel: Маркетингові ризики підприємств на ринку бетону в сучасних умовах
Autoren: Педько, І.А.
Stichwörter: марекетинговий ризик
продавець
попит
підприємства-виробники бетону
Erscheinungsdatum: 2014
Herausgeber: Науковий журнал «Економіка: реалії часу» Одеського національного політехнічного університету
Serie/Report Nr.: №1(11);с.63-68
Zusammenfassung: В статті досліджено стан, тенденції, чинники розвитку ринку бетону. Розглянуто теоретико-прикладні положення класифікації маркетингових ризиків. Зазначена підвищена ризикованість діяльності на даному ринку, що пов’язана зі особливостями технології виробництва. Запропонована класифікація маркетингових ризиків підприємств на ринку бетону.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4491
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Маркетингові ризики підприємств на ринку бетону....pdfОсновна стаття618,15 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.