Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4491
Назва: Маркетингові ризики підприємств на ринку бетону в сучасних умовах
Автори: Педько, І.А.
Ключові слова: марекетинговий ризик
продавець
попит
підприємства-виробники бетону
Дата публікації: 2014
Видавництво: Науковий журнал «Економіка: реалії часу» Одеського національного політехнічного університету
Серія/номер: №1(11);с.63-68
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено стан, тенденції, чинники розвитку ринку бетону. Розглянуто теоретико-прикладні положення класифікації маркетингових ризиків. Зазначена підвищена ризикованість діяльності на даному ринку, що пов’язана зі особливостями технології виробництва. Запропонована класифікація маркетингових ризиків підприємств на ринку бетону.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4491
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові ризики підприємств на ринку бетону....pdfОсновна стаття618,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.