Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4497
Название: Модернізація маркетингової інформаційної системи підприємств індустрії будівельних матеріалів на основі технології BIG DATA
Авторы: Педько, І.А.
Ключевые слова: маркетингові інформаційні системи
маркетингове Інтернет-середовище
технологія Bib Data
Дата публикации: 2014
Издательство: Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. «Економічні науки»
Серия/номер: Вип. 9. Ч.1;с.148-152
Краткий осмотр (реферат): У статті проведене дослідження теоретичних засад функціонування матрекингової інформаційної системи підприємств індустрії юудівельних матеріалів на засадах технологій Bib Data. Обгрунтовано, що технологія Bib Data розширює можливості маркетингових інформаційних систем за рахунок здатності накопичення та швидкої обробки значних обсягів інформації. Визначено структуру стеку Bib Data та ознаки віднесення програмних продуктів до технології Bib Data.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4497
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Модернізація маркетингової інформаційної системи підприємств.pdfОсновна стаття525,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.