Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4554
Название: Типологізація методів прогнозування обсягів збуту продукції підприємств за ступенем формалізації
Авторы: Педько, І.А.
Ключевые слова: типологізація
методи прогнозування
обсяги збуту продукції
підприємства
Дата публикации: 2015
Издательство: Актуальні проблеми економіки та фінансів: IV Міжнар. наук.-практ. конф., 30 листопада.: тези доповід. — Київ-Санкт-Петербург-Відень: Фінансово-економічна наукова рада
Серия/номер: ;с.57-59
Краткий осмотр (реферат): Під методом прогнозування розуміють прийоми і способи, за допомогою яких на основі аналізу ретроспективних даних (даного періоду передісторії), екзогенних (внутрішніх) і ендогенних (зовнішніх) зв'язків прогнозованого об'єкта можна одержати інформацію про можливий його стан у майбутньому.У цей час налічується більше 150 методів, які відрізняються складністю, ступенем формалізації, інструментарієм, часом попередження.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4554
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Типологізація методів прогнозування обсягів збуту продукції...pdfОсновна стаття215,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.