Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5433
Название: Генезис маркетингу
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: потреби
споживач
концепція маркетингу
споживча цінність
управління зв’язками із споживачами
товар
якість життя
Дата публикации: 2011
Издательство: Маркетинг і менеджмент інновацій — Суми: Університетська книга
Серия/номер: №4, Том 1;с.33-37
Краткий осмотр (реферат): В статті виявлені теоретичні джерела маркетингу. Виявлений подвійний характер та двоєдина сутність маркетингу як інструменту трансформації продукту праці в товар. Розглянуто місце і роль маркетингу в системі економічних наук. Доведено, що маркетинг має фізичну і економічну складові.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5433
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Генезис маркетингу.pdfОсновная статья239,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.