Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5433
Titel: Генезис маркетингу
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: потреби
споживач
концепція маркетингу
споживча цінність
управління зв’язками із споживачами
товар
якість життя
Erscheinungsdatum: 2011
Herausgeber: Маркетинг і менеджмент інновацій — Суми: Університетська книга
Serie/Report Nr.: №4, Том 1;с.33-37
Zusammenfassung: В статті виявлені теоретичні джерела маркетингу. Виявлений подвійний характер та двоєдина сутність маркетингу як інструменту трансформації продукту праці в товар. Розглянуто місце і роль маркетингу в системі економічних наук. Доведено, що маркетинг має фізичну і економічну складові.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5433
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Генезис маркетингу.pdfОсновная статья239,57 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.