Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5433
Title: Генезис маркетингу
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: потреби
споживач
концепція маркетингу
споживча цінність
управління зв’язками із споживачами
товар
якість життя
Issue Date: 2011
Publisher: Маркетинг і менеджмент інновацій — Суми: Університетська книга
Series/Report no.: №4, Том 1;с.33-37
Abstract: В статті виявлені теоретичні джерела маркетингу. Виявлений подвійний характер та двоєдина сутність маркетингу як інструменту трансформації продукту праці в товар. Розглянуто місце і роль маркетингу в системі економічних наук. Доведено, що маркетинг має фізичну і економічну складові.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5433
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Генезис маркетингу.pdfОсновная статья239,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.